should've kissed you



Börjar med att säga att jag satt bänkad framför första finalmatchen igår. Mellan Färjestad och Skellefteå för er som inte har koll ;) Ruskigt bra och händelserik match, slutade 5-4 te mitt älskade Färjestad. Nu siktar vi framåt!
Tog en sväng ner te Gbg med finaste Hanna i fredags. Där strosade vi runt några timmar och jag fick med mig en fulsnygg byxdress och härliga jeansshorts hem. Visar bilder på dessa skönheter someday soon!
Och idag hade vi en annorlunda gympalektion. Det var två ettor från SPA som höll i ett Core-pass.
F y f a n vad jobbigt det var, kändes något fruktansvärt asså. Skulle bli löjligt glad om jag slapp en alltför plågsam träningsvärk inom några dagar.. Hehe, nä men gött att man känner att gympalektionerna är jobbiga och att de ger något!
Efter det blev det lunch, korv och makaroner utan ketchup!! Fuck. Var som att äta Saharaöknen typ, äckligt torrt! :(
Begav mig sedan upp mot körskolan och betade av ytterligare en fas på datorn innan jag hade körlektion vid 14. Sista "riktiga" körlektionen.. Bara provuppkörningen imorgon och eventuella reservlektioner kvar innan uppkörningen och det. Fan, nu är det nära.. Tagga te tuuuuseen! :D
Puss babes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0