catch up

oops! Detta är illa, riktigt illa. Har inte varit inloggad här på över en vecka.. Har ärligt talat inte haft tid eller ork te att skriva ner everything I've been up to lately! Kanske kan dra en kort summering nu?
Fyllde 18 baast förra tisdagen (19/4) , dagen bestod av körkortsplugg, kulglasspremiär med brorsan och käk på Harrys i UA på kvällen med mami och papi. En Toast Harry fick det bli, och kan lova er att det smakade gudomligt!
Onsdag var en jobbig dag, både teoriprovet och uppkörningen på samma dag, inte den bästa lösningen trots allt märkte jag då jag var helt utmattad och med huvudvärk bultandes under pannbenet i princip hela dagen.. Men men, teorin gick galant, fick förvånansvärt 58/65p på första försöket, jisses! Uppkörningen gick sämre, kuggades på små detaljer som jag egentligen kan. Nya tag nu och jag taggar för uppkörning igen om drygt 2v!
På kvällen bar det av ut mot Linda och Terrores place för en överraskning. Det blev grillning på Ulvön med dessa två brudar + Niklas och Henke, tackar så hjärtligt för det, mysigt som attan!
Resten av lovet var jag med Henke, nästan iaf. På torsdagen (21/4) blev det en lugn utgång på en mysig bar i gbg med två boys.
Annandag påsk, sista dagen på lovet vart det kalas för mig och två av mina kusiner. Fick presentkort och bidrag te ett par Converse, fick näst intill allt jag hade önskat mig så jag är riktigt nöjd!
Sammanfattningsvis har jag haft ett underbart påsklov och spenderat det med människor jag älskar att vara med. Could'nt have asked for more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0