through sickness and health

SICK! Sitter här och kurar i mjukisbrallor, två tjocktröjor och halsduk, varmt och gott men snuvan och halsen är inte okej!! Proppar i mig tabletter och droppar och ingefära och honung och allt förbyggande som jag kan tänkas hitta. Brukar det inte alltid vara så, att när man absolut inte får/vill så går man och drar på sig den där jävla förkylningen ändå! Hoppas verkligen att detta går över fort som attan! Operation nästa torsdag och jag får inte bli eller vara förkyld för då kan dom inte utföra den och jag får vänta ända te 15 oktober för nästa lediga tid.. Big no-no! Om jag bara vill så brukar jag bli frisk rätt fort ändå, så håll tummarna förfan!


Planerar för att lägga in ett deep talk-inlägg senare, får se om det blir som jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0