2009 vs. 2010

2009


2010


Inte bara hårfärgen och utsidan som har förändrats. Under det året som det skiljer mellan bilderna har även insidan förändrats enormt. Jämfört med för ett år sedan är jag mycket starkare, självsäkrare och mer erfaren nu. Har varit med om både medgångar och förjävligt jobbiga motgångar. Varit glad, nöjd, lycklig, arg, ledsen, sårad, sviken. Framförallt de två sistnämnda, det gjorde mitt liv till ett helvete ett bra tag. Men trots det har jag lärt mig så otroligt mycket om mig själv och hur jag fungerar. Jag har bland annat lärt mig att öppna mig och släppa in folk, vissa har utnyttjat det och vissa har uppskattat det och tagit det på allvar. Allt man går igenom stärker en, vare sig det är något negativt eller positivt. What doesn't kill you only makes you stronger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0