ruta ett

Jag som hade kommit så långt. Jag hade utmanat mig själv många gånger och lyckats! Hade övervunnit det jag kämpade mot. Jag var stolt, kände verkligen att jag kunde klara allt. Klara att stå emot mina inbillningar. Men nu känns det lika omöjligt igen. Jag är tillbaks på ruta ett. Det är så otroligt mycket tankar och känslor jag har som inte gör något annat än förstör för mig. Hur kan tankar ha en sån kraftig påverkan?
Nya människor innebär spänning och nyfikenhet för mig, men samtidigt väcks min oro och osäkerhet till liv.
Min värsta fiende är mig själv. Hur besegrar man sig själv egentligen?

Kommentarer
Postat av: M

Det gäller att aldrig ge upp hur omöjligt det än verkar, lycka till!

2010-08-20 @ 20:38:36
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0